Suomen Ladun syyspäiviä vietetään Helsingissä 28.-30.10.2022. Syyskokous on sunnuntaina 30.10.2022 alkaen klo 9.00.

Ilmoittautuminen live-osallistujaksi on päättynyt 25.9. Voit kysyä mahdollisia peruutuspaikkoja kirsi.uusitalo@suomenlatu.fi.

Syyskokous järjestetään hotelli Arthurissa Helsingissä (os. Vuorikatu 19, 00100 Helsinki). Kokous on hybridikokous eli osa osallistujista on paikan päällä ja osa osallistuu etäyhteydellä. Kokousta voi seurata kuka tahansa osoitteessa www.suomenlatu.fi/kokouslive.

Suomen Ladun järjestön kokoukset ovat järjestön ylin, päättävä elin. Syyskokouksen esityslistalle kuuluvat mm. seuraavan vuoden toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen sekä henkilövalinnat. Suomen Ladun hallitukseen valitaan neljä jäsentä syyskokouksessa. Tuolloin myös virallisesti asetetaan ehdokkaat, tällä kertaa puheenjohtajaksi sekä kolmelle paikalle hallituksen jäseneksi. Mikäli hallitustyö kiinnostaa, hae mukaan 14.10.2022 mennessä. Lue lisää hallitusvalinnoista.

VIRALLISET KOKOUSEDUSTAJAT

Valtakirjakysely ja kokouskutsu lähetetään 5.10. jäsenyhdistysten puheenjohtajille. Perinteiseen tapaan jäsenyhdistys voi halutessaan lähettää kokoukseen äänimääränsä verran (1-6) virallisia kokousedustajia. Kaikki viralliset kokousedustajat ilmoittautuvat valtakirjakyselyllä - riippumatta siitä, osallistuvatko he etänä vai paikan päällä. Valtakirja tulee palauttaa sähköisesti ke 26.10. klo 23:59 mennessä. Mikäli yhdistys osallistuu kokoukseen pelkästään etänä, toimii täytetty valtakirja merkkinä tästä.

KOHTI JÄRJESTÖN KOKOUSTA -INFO 26.10. KLO 18.00

Osallistutko kokousedustajana järjestön kokoukseen? Tai mietitkö osallistumista? Toivotko apua etäkokoussovelluksen käyttöön tai ovatko kokousmateriaalit herättäneet kysymyksiä?

Tervetuloa infoon kuulemaan lisää toimintasuunnitelmasta ja talousarvioista, kokouskäytännöistä sekä samalla harjoittelemaan Google Meets -ohjelman käyttöä osallistujana.

Google Meetissä toteutuvassa infowebinaarissa voit kysyä kokoukseen liittyviä asioita, olivat ne sitten kokousteknisiä kysymyksiä, sisällöllisiä kysymyksiä tai vaikkapa viikonlopun muuhun ohjelmaan liittyviä asioita.

Linkki webinaariin: meet.google.com/der-jeaj-hzk

KOKOUSMATERIAALIT

Kokousmateriaalit kerätään Yhdistyspalvelut-sivustolle

ALUEKOKOUKSET 2022

Kaikilla kahdeksalla latualueella toteutuu aluekokous syys-lokakuun aikana. Aluekokoukset ovat hybridikokouksia. Aluekokousten materiaali on täällä ja oman alueesi kokouksen löydät alla olevalta listalta. Lisätietoa oman alueen aluekokouksesta voit etsiä alueen FB-sivulta. Alueyhdyshenkilöiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Lappi 17.-18.9. Hetta
Oulu 17.9. Kokkola