Suomen Ladun syyspäiviä vietetään Helsingissä 28.-30.10.2022. Syyskokous on sunnuntaina 30.10.2022 alkaen klo 9.00.

Ilmoittautuminen live-osallistujaksi on päättynyt 25.9. Voit kysyä mahdollisia peruutuspaikkoja kirsi.uusitalo@suomenlatu.fi.

Valtakirjakysely ja kokouskutsu lähetetään 5.10. jäsenyhdistysten puheenjohtajille. Perinteiseen tapaan jäsenyhdistys voi halutessaan lähettää kokoukseen äänimääränsä verran (1-6) virallisia kokousedustajia. Kaikki viralliset kokousedustajat ilmoittautuvat valtakirjakyselyllä - riippumatta siitä, osallistuvatko he etänä vai paikan päällä. Valtakirja tulee palauttaa sähköisesti 27.10. klo 23:59 mennessä. Mikäli yhdistys osallistuu kokoukseen pelkästään etänä, toimii täytetty valtakirja merkkinä tästä.

Kokous toteutuu hotelli Arthurissa Kaisaniemessä, mutta vierailemme toimistolla ja Olympiastadionilla osana ohjelmaa. Lue lisää ohjelmasta.

Järjestön kokouksen materiaalit esitellään yhteisesti 26.10. klo 18.00 pidettävässä webinaarissa:
meet.google.com/der-jeaj-hzk

Suomen Ladun järjestön kokoukset ovat järjestön ylin, päättävä elin. Syyskokous vahvistaa seuraavan vuoden toimintasuunnitelman ja talousarvion. Henkilövalinnat kuuluvat myös syysliittokokouksen esityslistalle.

Kokousta voi seurata kuka tahansa osoitteessa www.suomenlatu.fi/kokouslive

ALUEKOKOUKSET 2022

Kaikilla kahdeksalla latualueella toteutuu aluekokous syys-lokakuun aikana. Aluekokoukset ovat hybridikokouksia. Aluekokousten materiaali on täällä ja oman alueesi kokouksen löydät alla olevalta listalta. Lisätietoa oman alueen aluekokouksesta voit etsiä alueen FB-sivulta. Alueyhdyshenkilöiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Lappi 17.-18.9. Hetta
Oulu 17.9. Kokkola