Vapaaehtoistoiminnan koulutus Lounais-Suomen latualueella

to 28. marraskuuta 2019 07.12.00

Tule mukaan kehittämään vapaaehtoistoimintaa!

Onko yhdistyksessänne vapaaehtoisia riittävästi? Vapaaehtoisina toimitaan monesta eri syistä ja monella tavalla. Viime vuosina on kuitenkin noussut esille huoli, mistä uusia vapaaehtoisia yhdistykseen. Lounais-Suomen latualueella järjestetään ensi vuonna vapaaehtoistoiminnan koulutus. Koulutus koostuu yhdestä viikonlopusta sekä yhdestä päivästä. Koulutus on tarkoitettu Lounais-Suomen latualueen jäsenyhdistyksille. Jokaisesta yhdistyksestä toivotaan mukaan 2-3 henkeä, joilla on kiinnostus yhdistyksen toiminnan kehittämiseen.  Koulutus on maksuton, sisältää itse koulutuksen ja siihen liittyvät materiaalit, majoituksen ja ylläpidon alla mainittuina ajankohtina. Matkakulut korvataan aluerahasta yhdelle/yhdistys noudattaen Suomen Ladun matkakorvauskäytäntöjä. Kootkaa yhdistyksestänne 2-3 henkilön porukka ja ilmoittautukaa mukaan koulutukseen mahdollisimman pian!

Aika: 8.-9.2.2020 sekä 22.8.2020

Koulutuspaikka: Harjattulan kartano Turussa. Osoite: Harjattulantie 80, 20960 Turku. Perille pääsee Turun joukkoliikenteen linjalla numero 15, bussit kulkevat kerran tunnissa. www.harjattula.fi.

Ilmoittautumislinkki: www.lyyti.in/vapaaehtoinen-lola

Lue lisää koulutuksesta.

Muistathan myös nämä tärkeät päivät:

- Aluetyöryhmä kokoontuu tammikuun alussa. Voit lähettää aluetyöryhmälle kysymyksiä, toiveita tai muita terveisiä ennakkoon minun kauttani.
- Puheenjohtajien ilta ke 26.2.2020. Kutsu tulossa.
- Luottamushenkilöiden koulutuspäivä 7.3.2020 Yläneen Luontokapinetissa. Kattava paketti Suomen Ladun toimintaa yhdistysten hallitusjäsenille. Tervetuloa uudet ja vanhat toimihenkilöt! Ilmoittaudu tästä.

LoLa -aluepostia uutiskirje on tulossa joulukuun alussa jokaiselle alueemme yhdistykselle, useammalle henkilölle yhdistyksessä. Uutiskirjeessä on tietoa mm. LoLa ympäri -polkupyöräviestistä 2020. Jos haluat tilata itsellesi alueen uutiskirjeen, ota yhteyttä!

Marjo "Maikki" Tahvanainen
alueyhdyshenkilö