Tapahtumamarkkinointituotteet verkkokaupasta

ke 25. tammikuuta 2017 12.05.00

Suomen Latu tarjoaa tapahtumamarkkinointi- ja jäsenhankintamateriaalia jäsenyhdistyksilleen maksutta.

Valmiin materiaalipaketin avulla esittelet kätevästi yhdistyksesi toimintaa erilaisissa tapahtumissa, tilaisuuksissa, messuilla, markkinoilla ja toreilla. Materiaali on hyvä tilata ajoissa, viimeistään 2 viikkoa ennen tapahtumaa. Materiaali tilataan Suoemn Ladun verkkokaupasta, joka löytyy osoitteessa www.suomenlatu.fi/kauppa

Näin tilaat;

• Valitse vasemmasta yläkulmasta ”Luo tunnus” ja syötä omat yhteystietosi. Valitse tilin tyypiksi Suomen Ladun jäsenyhdistys.
  • Tämän jälkeen vasempaan Tuotekategoriat-osioon tulee valittavaksi ”Tapahtumamarkkinointi”.
  • Valitse ostoskoriin haluamasi tuotteet.
  • Lisää kampanjakoodi LATUPROMO (Huom! Isot kirjaimet) ja Käytä koodi.
  • Tarkista tilaustietosi ja merkitse kohtaan Lisätietoja latuyhdistyksesi nimi sekä tapahtuman nimi.
  • Valitse toimitustapa.
  • Valitse maksutavaksi Ilmainen, mikäli et tilaa samalla tuotteita toisista kategorioista.
  • Vahvista tilauksesi painamalla ”Siirry maksamaan ostokset”. Tilausvahvistus lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin.

Lisätiedot: kauppa@suomenlatu.fi