Talviuintikausi lähestyy – hae tukea kauden avajaistapahtumiin

pe 17. elokuuta 2018 11.26.00

Talviuintikausi pyöräytetään käyntiin 6.-7.10. Ilmoita yhdistyksesi talviuintikauden avajaistapahtuma Suomen Ladun tapahtumakalenteriin ja hae samalla tukea tapahtumajärjestelyihin.

Avajaistapahtuman järjestävä yhdistys voi hakea 150 euron avustuksen saunan tai paljun vuokraamiseen tapahtumaan tai tapahtuman markkinointiin sosiaalisessa tai printtimediassa. Avustus myönnetään 27 ensimmäiselle hakijalle, joille lähetetään myös pahvinen somekehys tapahtumavalokuvausta varten. Muista hakea tukea 23.9.2018 mennessä!

Kaikille tapahtumakalenterissa oleville avajaispaikoille lähetetään materiaalipaketti, joka sisältää Talviuimari-lehtiä, talviuintiesitteitä ja Terveyttä talviuinnista -oppaita. Muut tukimamateriaalit avajaistapahtuman järjestämiseen sekä lomake tuen hakemiseen löytyvät avajaisten omilta sivuilta: Talviuintikauden avajaiset