Syyskokouksessa Jyväskylässä teemana perheliikunta

ti 19. syyskuuta 2017 13.53.00

Suomen Ladun syyskokous järjestetään Jyväskylässä, Cumulus Resort Laajavuoressa 27.-29.10.

Viikonlopun kantavana teemana on perheliikunta, jolla tässä yhteydessä tarkoitetaan kaikkea lasten ja aikuisten yhteistä liikuntaa taaperoista murkkuihin ja vanhemmista kummeihin ja isovanhempiin.  Luvassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja ja esimerkkejä sekä teoriassa että käytännössä. Olipa yhdistyksenne perhetoiminta suurta, pientä tai olematonta, kannattaa tulla mukaan ja saada kotiinviemisiksi ideoita ja ajattelemisen aihetta kaikkeen toimintaanne!

Ilmoittautuminen kokoukseen alkaa 27.9.

Suomen Ladun uusien sääntöjen mukaan jäsenyhdistysten äänimäärä kokouksessa määräytyy 1.12.2016 jäsenmäärän mukaan eli on nyt sama kuin kevätkokouksessa. Virallisia edustajia yhdistys voi lähettää yhden per ääni. Äänimäärät voi tarkistaa täältä.

Suomen Latu korvaa kokousviikonloppuun osallistuville yhdistyksille matkakulut Suomen Ladun matka-ja kulukorvausperiaatteiden mukaisesti yhdelle henkilölle/yhdistys. Kokouspaketit jäävät yhdistysten itsensä maksettaviksi.

Katso tästä syyskokousviikonlopun alustava ohjelma ja kokouspakettien hinnat.