Suomi Meloo kesällä 2018 Kuopiosta Imatralle

pe 8. joulukuuta 2017 08.46.00

Tule mukaan ainutlaatuiseen melontatapahtumaan!

Suomen suurin melontatapahtuma Suomi Meloo starttaa ensi kesänä jo 34. kerran. Tällä kertaa lähtöpaikkana toimii Matkailukeskus Rauhalahden alue Kuopiossa lauantaina 9.6.2018. Viikkoa myöhemmin Imatralle päättyvä Suomi Meloo -tapahtuma on rentouttava ja iloinen liikuntaviikko Suomen kauneimmissa järvimaisemissa. Viikko koostuu osuuksista, joiden pituus vaihtelee muutamasta kilometristä jopa kolmeenkymmeneenviiteen kilometriin. Yötä päivää etenevää viestiä viedään johtokanootin johdolla yhdessä meloen. Mukana on myös useita safarityyppisiä osuuksia, joille on helppoa tulla osallistumaan vaikka perheen tai kaveriporukan kesken. Osallistumisajasta riippuen jokainen meloja lunastaa osallistumiseen oikeuttavan päivä- tai viikkorannekkeen.

Suomi Meloo ry haastaa kaikki melojat mukaan toteuttamaan tätä ainutlaatuista melontatapahtumaa.

Lisätietoja osoitteista:

www.suomimeloo.fi ja www.facebook.com/SuomiMeloo/