Suomen Ladun Yhdistyspalvelu uudistuu

ke 10. toukokuuta 2017 07.32.00

Suomen Ladun Yhdistyspalvelu on uusi verkkopalvelu yhdistysten luottamushenkilöille. Se tulee korvaamaan nykyisiltä verkkosivuilta löytyvät tiedot sekä Ketju-palvelun.

Suomen Ladun Yhdistyspalvelu on samalla osa Suomen Ladun palvelumuutosta, jossa yhdistyksiä palvellaan selkeämmin yhden brändin kautta: Yhdistyspalvelut saa oman sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron ja verkkosivuston.

Uusi Yhdistyspalvelu-sivusto löytyy osoitteesta yhdistyspalvelut.suomenlatu.fi. Monet sivuston osioista edellyttävät kirjautumista, mutta tiedotteet, uutiset ja Liikuttaja-lehti ovat kaikkien netinkäyttäjien luettavissa.

Vanhassa Ketju-järjestelmässä tunnuksia on jaettu yhdistysten luottamushenkilöiden omasta pyynnöstä. Haluamme jatkossa koordinoida tunnusten jakelua paremmin, jotta yhdistyksen puheenjohtajalla ja hallituksella on tieto siitä, kenellä on järjestelmään tunnukset ja kuka tietoja pystyy päivittämään. Ensimmäisessä vaiheessa pyydämmekin yhdistyksen puheenjohtajaa tilaamaan tunnukset alla itselleen sekä muille haluamilleen luottamushenkilöille.

Tunnusten tilaaminen tapahtuu tämän linkin kautta.

Tee tunnustilaus 31.5. mennessä, niin pääsette muokkaamaan omia tietojanne ja ottamaan uudistetun tapahtumakalenterinne jo kesäkuussa käyttöön.

Keväisin yhteistyöterveisin,

Suomen Ladun yhdistyspalvelut