Savo-Karjalan aluetyöryhmä järjestäytyi!

to 18. helmikuuta 2016 14.48.00

Uusi aluetyötyhmä kokoontui tammikuussa ensimmäistä kertaa.

Savo-Karjalan latualueen viime syyskokouksessa valittu uusi aluetyöryhmä piti järjestäytymispalaveriaan tammikuussa Pilpan majalla Kuopiossa. Kiitokset isännille vieraanvaraisuudesta! Läsnä olivat kaikki  jäsenet; Anu Korhonen (alueen hallitusjäsen), Anne Lappi Kiuruveden Ladusta (kuluvan vuoden isäntäyhdistyksen edustaja) , Leea Oksiala Varkauden Ladusta (vuoden 2017 isäntäyhdistys) ja Kyllikki Rytkönen alueen yhdyshenkilö. Työryhmän valintaperusteet sovittiin viime vuonna alueen syyskokouksessa

Tapaamisesta tehtiin muistio, joka on jaettu alueen yhdistyksille. Asioita käsiteltiin innostuneena ja hyvässä hengessä ja todettiin, että yhdistysten toiminnan tukeminen ja auttaminen on se päätehtävä, sovituilla toimintatavoilla. Työryhmä päätti kokoontua elokuussa ennen alueen syyskokousta. Muutoin sovittiin, että pari kertaa vuodessa kokoonnutaan ja väliaikoina hoidetaan asioita sähköpostin tms. kautta.

Kyllikki Rytkönen, alueyhdyshenkilö Savo-Karjala