Oittaan maastopyöräsyksy

pe 17. elokuuta 2018 09.25.00

Bodominjärven rannalla Espoossa sijaitseva Suomen Latu Oittaa käynnistää vilkkaan maastopyöräsyksyn 21.8. alkaen.

Oittaan ohjelmassa on viikkolenkkejä, opastettuja retkiä ja pyörän vuokrausta.

Maastopyöräilyn viikkolenkeissä on tarjolla kaksi ryhmää. Alkeisryhmä kokoontuu tiistaisin, jolloin mukaan toivotaan maastopyöräilystä kiinnostuneita vasta-alkajia ja vielä harrastuksen alkutaipaleella olevia maastopyöräilijöitä. Keskiviikkoisin ajetaan harrastajalenkki, jossa vauhti ja reitin vaikeusaste kasvavat edelliseen verrattuna. Molemmat lenkit alkavat viikottain klo 18.00.

Syyskauden aikana ryhmille on tarjolla ohjattua maastopyöräilyä, tutustu lajiin -tapahtumien ja retkien muodossa. Nuuksion järviylänkö ja -kansallispuisto tarjoavat luontonähtävyyksiä ja upeat puitteet pyöräretkeilyyn. Retkillä ajetaan ulkoilureittiä, neulaspolkuja ja tutustutaan fatbike-pyörien ominaisuuksiin vaikeakulkuisessa maastossa, kuten juurakko ja kosteikko.

Oittaan ulkoiluvälinevuokraamo tarjoaa omatoimisen ulkoilijan käyttöön laadukkaat Cube-fatbike-maastopyörät.

Tervetuloa Oittaalle!

www.suomenlatu.fi/oittaa/maastopyoraily/yhteislenkit