199 yhdistystä

to 14. tammikuuta 2016 15.13.00

Suomen Ladun jäsenrekisteristä erotettiin yhdistyksiä, jotka eivät täyttäneet enää jäsenvelvoitteitaan.

Suomen Ladun jäsenrekisteristä erotettiin seuraavat 15 yhdistystä, joilla ei ole ollut jäseniä eikä toimintaa yli viiteen vuoteen, eivätkä ne siten täytä enää jäsenvelvoitteitaan:

Iloiset Soutajat ry, Itä-Helsingin Retkeilijät ry, Itä-Suomen soutuklubi, Joutsenon Latu ry, Jurvan Trompijat, Kerimäen Latu ry, Kinnulan Latu ja Polku ry, Luumäen Kuntoilijat ry, Parkanon Tarpojat ry, Salamajalaiset ry, Sata-Hämeen Karhut ry, Savukosken Latu ry, Sieppijärven Latu ja Polku ry, Taivalkosken Latu ry, Vimpelin Latu ry.

Lisäksi todettiin, että Espoon perheliikuntayhdistys, Länsi-Vantaan Latu ja Laukaan Kuntoliikunta on purettu ja Mämmilän Norpat on eronnut Suomen Ladusta.

Suomen Ladulla on näiden muutosten jälkeen vuoden 2016 alussa 199 jäsenyhdistystä.