Yhdistysten tapahtumat Suomen Ladun tapahtumakalenterissa

ma 17. helmikuuta 2020 09.27.00

Suomen Ladun kotisivuilta löytyvä tapahtumakalenteri on yhä useamman yhdistyksen käytössä.

Kun kirjautunut käyttäjä syöttää tapahtuman Yhdistyspalvelu-sivuston kautta, tulee se näkyviin Suomen Ladun kotisivuilla heti. Tämä toimintatapa on tarkoitettu jäsenyhdistyksille. Tapahtuman julkaiseminen onnistuu myös suoraan www.suomenlatu.fi/tapahtumakalenteri-sivustolla mutta nämä tapahtumat vaativat ensin moderaattorin hyväksynnän.

Useamman päivän tapahtumat, joissa matkustetaan jonnekin, on syytä laittaa loppumaan samana päivänä kuin ne alkavatkin vaikka näin ei käytännössä olekaan. Syynä, että matkalle tai retkelle osallistuminen ei lähtöpäivän jälkeen ole enää mahdollista. Todellisen matkan keston voi kirjata lisätietoihin tai vaikka otsikkoon (Ruskamatka 7.9. vko 37).

Viikoittain toistuvien tapahtuminen kirjaaminen vaatii myös tarkkuutta. Päättymispäiväksi merkitään ensimmäisen tapahtuman päätösaika ja viimeinen kerta kirjataan vasta toiston jälkeiseen kenttään (ks. kuva).

Apua ja opastusta voi pyytää yhdistyspalvelut@suomenlatu.fi.