Yhdistyksille valmis tiedotepohja koronavirustiedotukseen

pe 13. maaliskuuta 2020 14.48.00

Suomen Latu on laatinut yhdistyksilleen koronavirustiedotukseen valmiin pohjan, jota voitte halutessanne käyttää.

Yhdistys xx peruuttaa yleisötilaisuutensa ja liikuntavuoronsa 31.5. asti

Yhdistys xx siirtää, peruu tai muuttaa etätapahtumiksi kaikki yleisötapahtumansa, koulutuksensa ja kokouksensa 31.5. asti.

Ohjeistuksen lähtökohtana on Suomen hallituksen suositus harrastustoimintaan liittyvien kokoontumisten välttämisestä, jotta koronaviruksen nopea leviäminen saadaan ehkäistyksi.

Yhdistys xx seuraa ja noudattaa kaikessa toiminnassaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja valtioneuvoston linjauksia liittyen koronaviruksen aiheuttamaan epidemiaan. Tiedotamme jäseniämme heti, jos valtionhallinnon linjauksissa tapahtuu muutoksia, jotka vaikuttavat myös yhdistyksemme toimintaan.

Yhdistys xx on ulkoilujärjestö Suomen Ladun jäsenyhdistys. Myös Suomen Latu siirtää, peruu tai muuttaa etätapahtumiksi kaikki yleisötapahtumansa, koulutuksensa ja kokouksensa 31.5. asti.

Lisätietoja:
Puheenjohtaja xx