Vuoden jäsenyhdistyksen valinta

ke 18. joulukuuta 2019 20.23.00

Suomen Latu palkitsee vuosittain yhden esimerkillisesti toimineen jäsenyhdistyksensä Jaakko Paavela -stipendillä, joka luovutetaan Suomen Ladun kevätkokouksessa huhtikuussa 2020.

Kaikilla jäsenyhdistyksillä on mahdollisuus hakea tunnustusta. Hakemukset käsitellään latualueittain aluetyöryhmissä, jotka esittävät kukin yhtä yhdistystä omalta alueeltaan Suomen Ladun järjestötoimikunnalle. Järjestötoimikunta tekee esityksen hallitukselle ja hallitus nimeää tunnustuksen saajan. Palkinto jaetaan järjestön kevätkokouksessa Ruissalossa.

Vuoden jäsenyhdistys toteuttaa toiminnassaan kaikkia Suomen Ladun strategisia painopisteitä (ulkoile-osallistu-vaikuta). Aikaisempina vuosina palkinnon ovat saaneet Mikkelin Latu, Puijon Latu, Nurmijärven Latu, Siilin Latu ja Maaselän Latu.

Aikataulu:
- yhdistys täyttää hakemuksen 26.1. mennessä
- aluetyöryhmä valitsee ehdokkaansa 20.2. mennessä
- järjestötoimikunta tekee esityksensä 10.3. mennessä
- hallitus vahvistaa palkittavan yhdistyksen 20.3. kokouksessaan
- palkinto luovutetaan Suomen Ladun kevätkokouksessa 25.4.

Hakulomake