Vihaiset linnut kiertueella

ke 24. lokakuuta 2018 11.54.00

Angry Birds Go Snow -kiertue järjestetään ensi talvena uudella kevyemmällä konseptilla. Hae kiertuetta paikkakunnallesi nyt!

Viime talvena järjestetty Angry Birds Go Snow -kiertue keräsi yli 10 000 osallistujaa eri puolella Suomea järjestetyissä tapahtumissa. Tapahtumat keräsivät todella suuren suosion niin osallistujien kuin järjestäjienkin keskuudessa ja yhdistyksiltä tulleen palautteen perusteella vihaiset linnut ovat tervetulleita kiertueelle myös seuraavanakin talvena!

Linnut ovat vastanneet huutoonne ja kiertuehaku talvelle 2019 on nyt käynnissä sähköisellä hakulomakkeella! Hakuaika päättyy 31.10.

Talvella 2019 tullaan järjestämään kolme suurempaa Angry Birds Go Snow-tapahtumaa sekä 10 uuden konseptin pienempää tapahtumakokonaisuutta.

Uuden konseptin tapahtumissa vieraillaan viikon aikana paikallisesti kouluissa ja päiväkodeissa tms. tai kutsutaan heitä tapahtumaan, joka voi sijaita esim. puistossa, urheilukentällä tai latumajalla. Lisäksi tapahtuman voi järjestää myös kaikille avoimena esim. arki-iltana. Tapahtuma voi olla osa suurempaa talviriehaa tai se voidaan pitää myös pienenä tapahtumana itsestään. Toteutusmalleja voi siis olla monia!

Suomen Latu tukee tapahtumia tarjoamalla jäsenyhdistyksille valmiin kiertuepaketin, joka sisältää tapahtuman sisällön toteuttamisen, tapahtumaan tarvittavan välineistön sekä ohjeet tapahtumajärjestäjälle. Uusien tapahtumien järjestäminen on siis mahdollista myös pienemmille jäsenyhdistyksille, sillä järjestelyt vaativat vain muutamia vapaaehtoisia yksittäistä tapahtumaa kohden! Tapahtumaa on myös mahdollista hakea yhdessä toisen yhdistyksen kanssa ja jakaa täten vastuuta tapahtumaviikon aikana.

Nyt kannustammekin kaikki kiinnostuneet hakemaan tapahtumaa tai kysymään lisätietoja suoraan allekirjoittaneelta!

Markkinoinnin suunnittelija
Petteri Tiainen