Uutisia uudesta Yhdistyspalvelu-sivustosta

to 8. kesäkuuta 2017 08.24.00

Kevätkokouksessa esittelemämme uusi Yhdistyspalvelu-sivusto on valmistumassa ja lähes 500 tunnusta on nyt myönnetty yhdistyskäyttäjille.

Osassa tunnuksia oli ongelmia mutta nämä on Koodiviidakon toimesta pääosin korjattu. Mikäli toimimattomuutta edelleen ilmenee, pyydämme laittamaan sähköpostia osoitteeseen yhdistyspalvelut@suomenlatu.fi.

Tietojen siirtäminen Ketjusta Yhdistyspalveluun on tapahtunut viimeisten viikkojen aikana toimestamme ja kaikkien yhdistysten tiedot on nyt saatu siirrettyä uudelle sivustolle. Nyt onkin hyvä aika käydä tarkistamassa, miltä uusi palvelu näyttää ja mitä tietoja omasta yhdistyksestä löytyy.

Uusi tapahtumakalenteri vaatii jokaiselle tapahtumalle järjestäjän yhteystiedot (nimi, puhelin, sähköposti). Siksi sellaisia Ketjuun ilmoitettuja tapahtumia, joissa näitä tietoja ei ollut, emme ole pystyneet siirtämään uudelle sivustolle. Sama koskee Välineitä ja varusteita: myös niihin täytyy jatkossa liittää sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Näiden tietojen siirtäminen jää yhdistysten omalle vastuulle.

Jos yhdistyksen luottamushenkilöissä on kevään aikana tapahtunut muutoksia tai tiedot ovat jääneet Ketjuun päivittämättä, on nyt hyvä tilaisuus käydä tekemässä muutokset uudelle sivustolle itse. Sivut ovat suhteellisen helppokäyttöiset ja loogiset mutta yksinkertaiset ohjeetkin ovat tulossa. Samoin videoita sekä myös koulutusta on luvassa järjestön tilaisuuksissa tulevaisuudessa.

Uuteen tapahtumakalenteriin siirrytään elokuussa ja siksi elokuun tapahtumat (ja siitä eteenpäin) tulee syöttää uuteen järjestelmään, ei enää Ketjun kautta.

Ketju ja sen vanha tapahtumakalenteri ovat kuitenkin pystyssä vielä ensi syksyn ajan. Syksyn aikana pyritään myös jäsenyhdistysten nettisivuilla olevat tapahtumakalenteri- ja liittymislinkit päivittämään yhteistyössä teidän kanssa.

Yhdistyspalvelu-sivustoa hallinnoidaan Suomen Ladun toimistossa Osallistu-tiimissä osoitteessa yhdistyspalvelut@suomenlatu.fi

Kesäisin yhteistyöterveisin

Osallistu -tiimi