Uusi alueyhdyshenkilö Uudellemaalle

ma 24. helmikuuta 2020 12.05.00

Susanna Sihvo Vantaan Ladusta ja Polusta on valittu Uudenmaan latualueen alueyhdyshenkilöksi.

Näin Susanna Sihvo kertoo itsestään: Olen nelikymmppinen nainen ja latulaisuuteni alkoi yhdeksän vuotta sitten, kun lähdin työkaverini seuraksi Nurmijärven Ladun melontakurssille. Siellä minut houkuteltiin jo samana kesänä apuohjaajaksi ja kolmen vuoden kuluttua minusta tuli melontaohjaaja, lisäksi minut valittiin hallitukseenkin. Olen toiminut myös Uudenmaan latualueen työryhmässä. Viime vuoden lopulla puhalsivat muutoksen tuulet elämässäni ja nyt olen Vantaan Ladun ja Polun hallituksessa ja toimin siellä metsämörriohjaajana sekä touhuan Seikkailevien Perheiden kummina. Uudenmaan latualueen syyskokouksessa minut valittiin myös alueyhdyshenkilöksi, nyt innolla aloittelen uutta tehtävääni.

Suuri toiveeni olisi lisätä yhteistyötä alueemme yhdistysten välillä, yhteisiä tapahtumia, yhdistysvierailuja, tutustumista uusiin ihmisiin, kun näymme sosiaalisessa mediassa ja touhuamme yhdessä, saamme myös uusia jäseniä ja toimintamme pysyy aktiivisena. Yksin en siihen pysty, tarvitsen siihen kaikkia alueeni toimijoita ja yhdistyksiä avuksi, yhdessä olemme enemmän.

susannasihvo@yahoo.com