Unelmien perheliikuntapäivä on toukokuussa - olettehan mukana!

ke 27. maaliskuuta 2019 12.16.00

Valtakunnallisen Unelmien liikuntapäivän vuoden 2019 teemaksi on valittu 'Eri-ikäiset yhdessä liikkeellä' ja Suomen Latu ja Sydänliitto valitsivat teemaksi erityisesti perheliikunnan. Teemaa ilmennetään pyöräily- ja lähiretkitapahtumin ja se tarjoaa latu- ja sydänyhdistyksille mahdollisuuden jatkaa vuoden 2018 menestyksekästä yhteistyötä. Tutkimuksen mukaan viime vuoden Unelmien liikuntapäivänä arviolta yli 100 000 osallistui järjestettyihin tapahtumiin. Näistä tapahtumista lähes 50 oli latu- ja/tai sydänyhdistysten järjestämiä!

Suomen Latu tukee yhdistysten järjestämiä Unelmien perheliikuntatapahtumia, jotka järjestetään 10. tai 11.5.2019. Saadaksenne Suomen Ladun materiaalipaketin ilmoittakaa tapahtumanne Lyytiin 31.3.2019 mennessä tästä linkistä. Valitkaa samalla, onko tapahtumanne lähiluontoretki- vai pyöräilyteemalla. Kaikki tapahtumat saavat jakomateriaaliksi luontobingokortteja. Lisäksi lähiluontoretkiä tuetaan 10 kpl luuppeja ja pyöräilytapahtumia merkintäkartiosetillä (40 kpl erivärisiä kartioita). Ja muistattehan ilmoittaa tapahtumanne myös Suomen Ladun tapahtumakalenteriin oman yhdistyksenne tunnuksilla!

Lue lisää liitteestä ja sivulta suomenlatu.fi/perheliikuntapaiva saatte yhdistyksellenne eväitä perheille suunnattujen pyöräily- ja
lähiretkitapahtumien järjestämiseen. Tehdään keväisestä Unelmien liikuntapäivästä yhteistyössä reipas ja lämminhenkinen, perheitä yhdistävä ja liikuttava liikuntapäivä.

Lisätietoja tapahtumasta ja sen järjestämisestä:
Susanne Blomqvist
susanne.blomqvist@suomenlatu.fi