Unelmien perheliikuntapäivä

pe 6. huhtikuuta 2018 12.40.00

Toukokuun 10. päivä vietetään koko Suomen yhteistä liikuntapäivää.

Unelmien liikuntapäivä on kaikenlaisen liikkumisen pop up -päivä, johon kaikki voivat osallistua ja jolloin kuka tahansa voi järjestää pienen tai ison liikkumisen tapahtuman. Valtakunnalliseen päivään on tulossa mukaan yhdistyksiä, organisaatioita, seuroja ja yrityksiä - ilmoittautukaa tekin mukaan ja olette mukana viemässä iloista hyvää tekevää viestiä eteenpäin. Lisää tietoa valtakunnallisesta Unelmien liikuntapäivästä löytyy sivulta www.unelmienliikuntapaiva.fi.

Suomen Latu ja Sydänliitto kannustavat yhdistyksiään yhteistyössä toistensa kanssa toteuttamaan omalla paikkakunnallaan tapahtuman perheliikunnan merkeissä eli tapahtuman, jossa lapset ja aikuiset liikkuvat yhdessä. Tapahtuman voi toteuttaa myös yhdistys yksin, mutta kaksin aina kaunihimpi!

Tuemme tapahtumien järjestämistä materiaalipaketeilla, jotka saa ainoastaan ilmoittamalla tapahtuman ohjeiden mukaisesti liitteessä olevan linkin kautta 18.4.2018 mennessä.

Liitteessä on lisää tietoa tapahtuman järjestämisestä ja materiaalipaketeista sekä toimintavinkkejä. Olemme tehneet Unelmien perheliikuntapäivästä oman tapahtumasivun. Myös tälle sivulle tuotamme materiaalia yhdistysten avuksi.

Unelmien perheliikuntapäivä