Unelmien Liikuntapäivä 10.5.2020

ma 24. helmikuuta 2020 12.35.00

Ilmoita yhdistyksesi tapahtuman järjestäjäksi!

Unelmien liikuntapäivä 2020 on osa valtakunnallista Unelmien liikuntapäivää. Suomen Latu ja Sydänliitto kutsuvat ulkoilemaan pyöräillen tai retkeillen teemalla "pyydä kaveri mukaan". Toukokuun 10. päivä on myös äitienpäivä. Se tarjoaa kaikille äideille ja äitien kavereille mahdollisuuden unohtumattomaan liikunnalliseen juhlapäivään. Jos sunnuntai ei tunnu sopivalta päivältä, niin etkot voi järjestää jo perjantaina tai lauantaina tai jatkot maanantaina.

Suomen Latu kannustaa yhdistyksiään järjestämään pyöräilyteemaisen tapahtuman (maastopyöräily, perhepyöräily, pyöräretki tai mikä vain matalan kynnyksen pyöräily) tukemalla 50 ensimmäistä pyöräilyteemaan ilmoittautujaa runsaalla materiaalipaketilla. Näin Unelmien liikuntapäivän järjestävä jäsenyhdistys hyötyisi materiaalista myös pidemmällä tähtäimellä.

Käytännöllinen pyöräilynohjaajareppu sekä monipuoliset ideakortit kannustavat ja tukevat kesällä 2020 järjestössä säännölliseen pyöräilynohjaamiseen. Ohjaajareppu istuu pyöräilijän asentoon ja selkään hyvin, on pienikokoinen, käytännöllinen ja tilava. Reppu sisältää ohjaajalle tärkeitä monikäyttöisiä tarvikkeita.

Retkeilyteemaisen Unelmien liikuntapäivän järjestävä jäsenyhdistys saa myös Sydänliiton ja Suomen Ladun yhteisen ideakorttipohjaisen materiaalipaketin. Materiaalipaketit postitetaan ilmoittautuneille yhdistyksille huhtikuun aikana ja kaikki tapahtumat rekisteröidään tapahtumakalenteriin ja kansalliseen Unelmien liikuntapäivä -järjestelmään kootusti Suomen Ladun toimesta.

Voit ilmoittaa yhdistyksesi Unelmien liikuntapäivän järjestäjäksi tämän linkin kautta:
www.lyyti.fi/reg/SL_unelmienliikuntapaiva_2020.

50 ensimmäistä ilmoittautunutta pyöräilyteemalla järjestävää saa pyöräilymateriaalin, mutta tuemme tämänkin jälkeen jokaista yhdistystä sähköisin materiaalein. Retkeilyteemalla järjestäville yhdistyksille materiaali on sähköisessä muodossa, jolloin ilmoittautumismäärä ei ole rajattu.

Lisätietoja:
Sini Savolainen