Ulkona kuin lumiukko -kampanjan loppukiri

ti 25. helmikuuta 2020 16.02.00

Leudosta talvesta johtuen nyt on ison loppukirin paikka! Lumiukko-laskuriin on syötetty vasta 2000 lumiukkoa, saadaanhan ainakin 5000 lumiukon raja rikki?

Muista kannustaa kaikkia jäseniä rakentamaan lumiukkoja ja merkitsemään ne laskuriin. Tapahtumien jälkeen laskuriin kannattaa merkitä kaikki tapahtumassa rakennetut lumiukot mielellään vielä samana päivänä.

Kuopio johtaa kuntien välistä kisaa, Kokkola ja Alajärvi tiukasti kannoillaan. Alajärvi johtaa asukaslukuun suhteutettujen kisaa, jossa niinikään käydään todella tiukkaa kisaa kärkipaikoista. Muonio on toisena ja Pello otti takaisin kolmannen sijansa Ähtäriltä tällä viikolla, joten kisa ratkeaa vasta kampanjan päätyttyä.

Kampanja päättyy sunnuntaina 8.3. joten siihen asti on aikaa rakentaa lumiukkoja ja merkitä niitä laskuriin. Laskuri suljetaan 9.3. aamulla.

suomenlatu.fi/lumiukko