Tukea yhdistysten perhetapahtumiin

ma 17. joulukuuta 2018 12.36.00

Tilaa yhdistyksen käyttöön maksutonta jakomateriaalia!

Koko perheen tapahtumissa on vetovoimaa ja ne tarjoavat mahdollisuuden kertoa osallistujille muustakin yhdistyksen toiminnasta. Haluamme perheliikunnan kehittämishankkeessa tukea yhdistystemme perhetapahtumia ja mikä olisikaan mukavampaa kuin saada mukaansa muisto, joka innostaa liikkumaan yhdessä jatkossakin. Niinpä voittekin tilata maksutta osallistujille jaettavaksi ihania jakomateriaaleja. Ainoat edellytykset ovat, että tapahtuma tai isomman tapahtuman toimintapiste on Suomen Ladun jäsenyhdistyksen järjestämä ja että se on suunnattu koko perheelle, vauvasta vaariin.

Tilattavat materiaalit:
- Talvibingo
- Suomen Ladun heijastimet
- Perheliikunnan vinkkivihkoset

Tilaukset tehdään sähköpostitse Susannelle (susanne.blomqvist@suomenlatu.fi). Ilmoittakaa sähköpostissa yhdistyksen nimi, yhteyshenkilö, postitusosoite ja puhelinnumero.

Huom! Heijastimia on rajallinen määrä, joten niitä voi tilata max 50 kpl/yhdistys (etusijalla ovat ne yhdistykset, jotka eivät ole heijastimia vielä saaneet).