Toimintasuunnitelma ja toimintakysely

ti 18. joulukuuta 2018 13.27.00

Suomen Ladun ensi vuoden toimintasuunnitelman lopullinen versio on postitettu jäsenyhdistysten puheenjohtajille. Lähetämme yhdistyksille vielä ennen joulua myös sähköisen toimintakyselyn tästä vuodesta.

Vuosi lähestyy loppuaan ja on aika hengähtää ennen ensi vuotta. Lämpimät kiitokset vielä kaikille jäsenyhdistyksille hienosta juhlavuodesta 2018. Olemme saaneet paljon toimintaa aikaiseksi ja entistä useampi suomalainen on löytänyt oman tapansa liikkua ja nauttia luonnosta. Ensi vuonna jatketaan uusin suunnitelmin!

Suomen Ladun ensi vuoden toimintasuunnitelman lopullinen versio on julkaistu Suomen Ladun nettisivuilla sekä postitettu jäsenyhdistysten puheenjohtajille. Suunnitelmasta löydätte tietoa ensi vuoden tapahtumista sekä takasivulta myös henkilökunnan yhteystiedot, kun henkilökunnassa on nyt vuoden aikana tapahtunut runsaasti muutoksia.

Lähetämme yhdistyksille vielä ennen joulua myös sähköisen toimintakyselyn tästä vuodesta. Sen täyttämiseen on aikaa 31.1.2019 asti. Kyselyyn vastaaminen todella kannattaa, sillä olemme 80-vuotisjuhlavuoden kunniaksi hankkineet kaikille kyselyyn vastanneille yhdistyksille joululahjaksi laadukkaan Ticket to the moon -riippumaton hyttyssuojalla. Lahja postitetaan, kun yhdistys on vastannut toimintakyselyyn.

Toivomme, että mahdollisimman moni jäsenyhdistys täyttäisi kyselyn, niin saamme osoitettua vuotuisen liikuttamisvoimamme ministeriölle ja muille tahoille.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Suomen Ladun toimiston väki