Tilaa Anne mukaan kokoukseen tai retkelle puhumaan vaikuttamisasioista!

ti 22. tammikuuta 2019 11.07.00

Ulkoilun olosuhde- ja vaikuttamisasiat ovat iso kokonaisuus, josta voidaan poimia kullakin alueella tai yksittäisessä yhdistyksessä ajankohtaisia asioita ja puida niitä 30 minuutista 1,5 tuntiin joko kokouksen yhteydessä, aikatauluttomasti laavulla tai reitin varrella mukavasti jutustellen.

Haluatte paikkakunnalle pulkkamäen, talvikävelyreitin, kuntoportaat tai kaupunki laskuttaa kohtuuttomasti tapahtuman järjestämisestä? Tuli lausuntopyyntö jostain, mutta mitä siihen pitäisi vastata? Onko jossain malleja maanomistajan kanssa sopimisesta ulkoilureitin perustamiseksi? Tai mallia ulkoilureittien monikäytöstä?

Pirauta minulle tai laita sähköpostia. Tuumataan yhdessä mitä asialle voisi tehdä. Mielelläni tulisin mukaan myös aluekokoukseen tai teidän retkelle - lähelle tai kauemmas.

Olen kiertänyt yhdistyksissä tarpeesta. Tilaisuudet ovat olleet antoisia ja asioita eteenpäin vieviä. Kysäisepä vaikka Mikkelistä, Tervolasta tai Hämeenlinnasta – niissä kaikissa kävin asian perästä. Eikä maksa mitään.

Talviterveisin Anne
anne.rautiainen@suomenlatu.fi