Tiirismaan latulaisten jäsenilta

ti 26. kesäkuuta 2018 10.07.00

Tiirismaan Latu järjesti toukokuussa Rautakankareen majalla tutustumisillan uusille ja vanhoille latulaisille.

Oheisella kutsulla Tiirismaan Latu kutsui uusia jäseniä tutustumaan toimintaansa.

Meitä Tiirismaan latulaisia on 1330. Viime vuoden aikana jäsenmäärämme lisääntyi 130 jäsenellä. Tämän innoittamina me ”vanhat” järjestämme varsinkin teille 130 untuvikolle, ja tietenkin kutsu koskee kaikkia muitakin, uusia ja vanhoja, tutustumisillan klo 17–20 välillä. Tule viettämään leppoisa ilta seurustellen ja liikkuen ja tutustu samalla yhdistyksen monipuoliseen toimintaan. Myös uuden yhteistyökumppanimme Lahden Sydänyhdistyksen henkilöitä on kertomassa toiminnastaan.

Kokeiltavana on seuraavia lajeja:
- Tiina, Tom ja Mikko esittelevät maasto- ja fatbikepyöriä ja lajia
- Anni opastaa geokätköilyn salaiseen maailmaan
- Iiris ja Helena esittelevät polkujuoksua ja vievät lenkille
- Titi vie lapsia Metsämörrien seikkailuihin lähimetsään, siis lapset mukaan
- Frisbeegolfia
- Hannut (2), Terhi, Timo, Tom, Mikko ja Päivi paistavat teille lettuja ja tarjoilevat kahvia ja mehua sekä kertovat muista yhdistyksen aktiviteeteista.

Tervetuloa tutustumaan majaamme, ihmisiin ja toimintaamme sekä nauttimaan keväisestä illasta Vesijärven rannalla.

Tiirismaan Latu, hallitus

Kuvituskuva: Sampsa Sulonen