Terveisiä Lounais-Suomesta!

ti 22. elokuuta 2017 11.35.00

Kokemäenjoella kuhisi ja Kyrössä järjestettiin kyykkäturnaus.

Viiden vuoden tauon jälkeen Kokemäenjoella kuhisi, kun Satakunnan Kansansoutu lähti matkaan Sastamalan Vammalasta kohti Poria. Soutu oli yksi Suomi 100 vuotta -juhlatapahtumista ja se järjestettiin 21.-23.7. Latulaisia alueeltamme osallistui tapahtumaan soutaen, meloen sekä runsain joukoin talkoolaisina. Kuvassa voimalaitoksen ylitys menossa.

Latualueen ensimmäinen kyykkäturnaus järjestettiin Kyrössä 12.8. Latuyhdistyksiä turnauksessa oli kaksi, Vammalan Retkeilijät sekä Auranmaan Latu. Lisäksi turnaukseen osallistui Auranmaan Ladun ystävyysyhdistyksiä.

Juhlimme luontoa Kurjenrahkassa 26.8. Upeat viisi eri kuoroa juhlistavat tapahtumaa ja Reija on tehnyt lapsille Muumipapan tehtäväpolun.

Muistakaa ilmoittautua alueen syyskokoukseen, joka pidetään Viking Linen piknik-risteilyllä 30.9. Jos olet arkistoinut kokouskutsun liian hyvin, niin laita viesti, lähetän uudelleen. Ilmoittautumiset viimeistään 4.9. Kokous on tärkeä ja toivottavasti moni pääsee mukaan. Kokouksessa käydään läpi vuoden 2017 toimintakertomus, laaditaan ensi vuodelle budjetti ja toimintasuunnitelma. Miettikää ja ehdottakaa kevätkoulutuksen aiheita. Kokouksessa valitaan myös alueyhdyshenkilö vuodelle 2018. Aluetyöryhmään kaivataan uutta jäsentä, oletko se mahdollisesti juuri Sinä?

Suomen Ladun syyskokous pidetään 28.-29.10. Jyväskylässä. Suunnitelmissa on yhteiskuljetus perjantaille 27.10., mikäli löytyy riittävästi kiinnostusta.

Nautitaan syksystä!

t. Maikki