Terveisiä Hämeestä

ti 12. joulukuuta 2017 07.33.00

Hämeen latualueen yhdyshenkilö vaihtuu.

Hei hämäläiset,

Suomen Latu täyttää 80 vuotta 28. tammikuuta. Juhlapäivän kunniaksi on latualueille annettu tehtäväksi pyöritellä 80 lumiukkoa teemalla ”Ulkona kuin lumiukko”.  Hämeen latualueen väki kokoontuu yhdessä Hämeenlinnaan saadakseen tehtävän suoritettua. Toivoaksemme siellä on lunta, mitä pyöritellä. Lumiukkoja rakennetaan Linnan puistossa kello 11-14. Seuratkaa myös latualueen Facebook-sivua. Lumiukko-tapahtumia toivotaan yhdistysten järjestävän myös omalla paikkakunnallaan 28.-11.3. välisenä aikana. Mutta painotan, että 28.1. on varattu meidän yhteiseksi lumiukkopäiväksemme. Kymmenen lumiukon rakentajaa per yhdistys on yli kaksisataa latulaista. Sillä joukolla 80 lumiukkoa valmistuu hetkessä. Ja yhteisöllisyys on voimissaan. Nähdään Hämeenlinnassa.

10.3. kokoonnutaan Janakkalan Latumajalle klo 10-14 koulutustapahtumaan, jonka aiheena on Perheliikunta tutuksi. Ilmoittautumisista ym. asioista tuonnempana aluekirjeessä.

Vuosi on vaihtumassa ja sen mukana uudet tuulet puhaltavat latualueellamme. Olen jättämässä alueyhdyshenkilön tehtävät. Työtäni alueyhdyshenkilönä tulee jatkamaan Juha Rantanen, joka edustaa keväällä perustettua kankaanpääläistä latuyhdistystä nimeltään Satojen elämysten Pohjois-Satakunta. Juhasta saadaan innovatiivinen ja aktiivinen alueyhdyshenkilö, joten otamme ilolla vastaan uuden toimijan.

Kiitos alueen yhdistyksille näistä vuosista. Teidän kanssanne on ollut ilo toimia ja teidän joukoistanne olen saanut elinikäisiä ystäviä. Nähdään jatkossakin alueen tapahtumissa.

Kiitos Hannu, Leila ja Maarit, aluetoimikuntamme aktiiviset jäsenet, jotka ovat alkavan vuoden Juhan rinnalla.

Kiitos Johanna, Päivi, Anja, Maikki, Henri, Kari, Soili, Satu, Ulla, Kyllikki ja moni muu hyvä kumppani vuosien varrelta – teidän kanssanne on ollut mukavaa ja innostavaa toimia.

Rauhallista joulunodotusta!

Anna-Maija

Hämeen alueen yhdyshenkilö vielä muutaman päivän, hieman haikeana…