Terveiset Lounais-Suomesta

ti 23. lokakuuta 2018 10.24.00

Syyskuulumisia Lounais-Suomen latualueelta.

Harmikseni en päässyt Nuuksioon Suomen Ladun syyskokoukseen, mutta seurasin kokousta kotoa käsin. Kiitos, kun tällainen mahdollisuus on. Aluepostia olen lähettänyt LoLa:n syyskokouksen jälkeen ja tässä haluan nostaa esille kertauksen vuoksi vielä pari asiaa.

Lounais-Suomen latualueen aluetyöryhmä 2019: Seppo Valio (Vammalan Retkeilijät), Tarja Aittala (Raision Rinkka), Reija Koivu (Latunen -vastaava), Ilpo Vuori (SL:n hallitus), Marjo Tahvanainen (alueyhdyshenkilö). Jos haluat mukaan työryhmään, niin ole yhteydessä. Työryhmässä pääset näköalapaikalle suunnittelemaan ja tekemään aluetoimintaa.

Latualueemme pikkujoulua vietetään Laitilassa, Louhenlinnassa 17.11. alkaen klo 19.00. Mielenkiintoinen ja tunnelmallinen juhlapaikka sopii täydellisesti pikkujoulujen viettoon. Nautitaan hyvästä ruoasta ja ohjelmasta ja vaihdetaan kuulumisia, vietetään mukava hetki yhdessä. Ilmoittautumiset 5.11. mennessä puh. 050 5967112 tai ari.ketoniemi@laitilantalorakenne.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä saat tilinumeron, johon voi maksaa illalliskortin hinnan 36 €. Kimppakyydit/yhteiskuljetus naapuriyhdistyksen kanssa!

Tule mukaan LoLa:n ympäripyöräilyn suunnitteluryhmään, yritetään kokoontua vielä tämän vuoden puolella. Ideoita ja ajatuksia tapahtumaan liittyen voi lähettää minulle.

Kun päätätte oman yhdistyksenne syyskokouksessa ensi vuoden toimintasuunnitelmasta, muistakaa myös Suomen Ladun valtakunnalliset tapahtumat ja kiertueet sekä latualueemme aluetapahtumat. Jos näistä kysyttävää, niin minuun voi olla yhteydessä.

Syksyn hämärässä itävät seuraavan vuoden siemenet!

Terveisin
Maikki

Marjo Tahvanainen
Lounais-Suomen latualueen alueyhdyshenkilö