Tapahtumamarkkinointituotteet verkkokaupasta

pe 31. tammikuuta 2020 13.40.00

Suomen Latu tarjoaa tapahtumamarkkinointi- ja jäsenhankintamateriaalia jäsenyhdistyksilleen maksutta.

Valmiin materiaalipaketin avulla esittelet kätevästi yhdistyksesi toimintaa erilaisissa tapahtumissa, tilaisuuksissa ja messuilla. Materiaali on hyvä tilata ajoissa, viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa. Materiaali tilataan Suomen Ladun verkkokaupasta, joka löytyy osoitteessa www.suomenlatu.fi/kauppa

Näin tilaat:

• Valitse vasemmasta yläkulmasta ”Luo tunnus” ja syötä omat yhteystietosi. Valitse tilin tyypiksi Suomen Ladun jäsenyhdistys.
  • Tämän jälkeen vasempaan Tuotekategoriat-osioon tulee valittavaksi ”Tapahtumamarkkinointi”.
  • Valitse ostoskoriin haluamasi tuotteet.
  • Lisää kampanjakoodi LATUPROMO (Huom! Isot kirjaimet) ja Käytä koodi.
  • Tarkista tilaustietosi ja merkitse kohtaan Lisätietoja latuyhdistyksesi nimi sekä tapahtuman nimi.
  • Valitse toimitustapa.
  • Valitse maksutavaksi Ilmainen, mikäli et tilaa samalla tuotteita toisista kategorioista.
  • Vahvista tilauksesi painamalla ”Siirry maksamaan ostokset”. Tilausvahvistus lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin.

Lisätiedot: kauppa@suomenlatu.fi