Talviuintikauden startti

pe 18. elokuuta 2017 12.55.00

Talviuintikauden avajaisia vietetään uintipaikoilla 7.-8. lokakuuta. Lajista kiinnostuneet voivat tulla kokeilemaan kylmää kyytiä ja saada opastusta lajin konkareilta.

Ilmoita yhdistyksesi avajaistapahtuma Suomen Ladun tapahtumakalenteriin 3.9. mennessä. Suomen Latu tarjoaa ilmaisen materiaalipaketin tapahtuman järjestämisen helpottamiseksi.

Talviuinnin verkkokursseja järjestetään syksyllä kaksi, syyskuussa ja marraskuussa. Syyskuun verkkokurssin erikoisuutena on paneutuminen talviuintikauden avajaistapahtuman järjestämiseen. Kurssille osallistuva voi suunnitella ja toteuttaa oman yhdistyksensä avajaistapahtuman osana verkkokurssia. Verkkokurssilta saa uusia ideoita ja turvallisuustietoutta tapahtuman järjestämiseen. Syyskuun kurssi ajoittuu juuri sopivasti ennen kauden avajaisviikonloppua.

Ilmainen verkkokurssi vaatii osallistujalta noin 27 tunnin itsenäistä työskentelyä.

Verkkokurssille ilmoittautuminen:
1.9.-30.9.2017