Syyskokous lähestyy

ma 25. kesäkuuta 2018 13.59.00

Suomen Ladun syyskokous järjestetään 19.-21.10. Espoon Nuuksiossa luontokeskus Haltiassa ​ja majoittuminen tapahtuu läheisellä Solvallan Urheiluopistolla.

Jos yhdistyksenne ei ole vähään aikaan osallistunut järjestön kokouksiin, suosittelemme sitä lämpimästi. Kokouksessa saa aimo annoksen tuoretta tietoa tulevista tapahtumista ja mikä parasta, tutustuu mukaviin latukollegoihin muista yhdistyksistä. Viikonlopun aikana on mahdollisuus myös tutustua upeaan luontokeskukseen ja Nuuksion poluillakin käväistään. Laita viikonloppu siis kalenteriin!

Jos mielessäsi on aihe, jota toivoisit viikonlopun ohjelmaan, lähetä tästä viestiä meille osoitteella yhdistyspalvelut@suomenlatu.fi. Ohjelmaa kootaan elokuussa. Varsinaisia esityksiä järjestön kokoukselle ovat oikeutettuja tekemään mm. latualueet ja jäsenyhdistykset. Syyskokouksessa käsiteltäväksi tarkoitetusta asiasta on tehtävä kirjallinen esitys järjestön hallitukselle heinäkuun 15. päivään mennessä osoitteella mika.asikainen@suomenlatu.fi

Terveisin Johanna ja Mika Osallistu-tiimistä