Suosittu #UlkonaKuinLumiukko-kampanja jatkuu myös tulevana talvena

ma 19. marraskuuta 2018 14.47.00

Tilaa ilmaiset tapahtumamateriaalit ja löydä oma tapasi ulkoilla - rakenna lumiukko!

Suomen Latu järjestää tulevana talvena viime vuonna suuren suosion saavuttaneen #UlkonaKuinLumiukko-kampanjan. Kampanjan suurimpana tavoitteena on saada ihmiset ulkoilemaan myös talvella, jolloin olosuhteet voivat olla vaihtelevat. Mikä olisikaan mukavampi tapa ulkoilla koko perheen voimin kuin rakentaa ilosta ja positiivisuudesta viestiviä lumiukkoja! #UlkonaKuinLumiukko-kampanja alkaa 2.2. ja päättyy 10.3.

Haastamme lumiukkotalkoisiin mukaan kaikki: koululuokat, kaveriporukat, päiväkodit sekä tietysti jäsenyhdistyksemme! Tavoitteenamme on yhteisvoimin rakentaa talven aikana yli 10 000 lumiukkoa ja saada sitä kautta yli 70 000 ihmistä ulkoilemaan ja hyödyntämään Suomen monipuolisia ulkoilumahdollisuuksia.

Tulevan talven kampanjassa tarkoitus on tehdä suuria ja näyttäviä tempauksia tai tapahtumia. Tempauksen voi toteuttaa yhdessä kunnan, kaupungin tai jonkin muun paikallisen toimijan kanssa. Rakentaisitteko sadan lumiukon laakson suuren valtatien varrelle vai haluaisitteko rakentaa näyttävän jättilumiukon kaupungin torille? Mahdollisuuksia on monia ja kaikkien panos tarvitaan! Myös pienemmät tapahtumat ovat tervetulleita!

Tapahtuman kampanjasivuille tullaan päivittämään vinkkejä, tietoa tapahtumista sekä lumiukkolaskuri, johon pyritään saamaan yli 10 000 rekisteröityä lumiukkoa kampanjan aikana.

Ystävänpäiväksi 14.2. järjestämme tempauksen, jossa kampanjasivulta voi tilata tai lahjoittaa haluamalleen taholle lumiukon piristämään päivää ja tuomaan iloa pihapiiriin! Ystävänpäiväkampanjaa koordinoi Suomen Latu ja ”lumiukkolahjoitukset” tullaan tekemään yhdistysvoimin. Toivottavasti saadaan mahdollisimman moni yhdistys mukaan yhteisen hyvän puolesta!

Suomen Latu tukee yhdistysten tapahtumia ja tempauksia materiaalipaketilla, jonka voi tilata TÄÄLTÄ.

Tervetuloa lumiukkojen maailmaan!

Markkinoinnin suunnittelija Petteri Tiainen