Personoituja jäsenesitteitä yhdistyksille

pe 17. elokuuta 2018 12.25.00

Tilaa yhdistyksellesi maksuton Suomen Ladun ja yhdistyksen yhteistä jäsenyyttä markkinoiva A5-kokoinen esite.

Personoituja jäsenesitteitä on tänä vuonna tarjolla vielä 16 yhdistykselle. Esite saapuu yhdistykselle noin kuukauden sisällä tilauksen jättämisestä. Tilaukseen kuuluu vedoskierros, jolloin yhdistys saa esitteen sähköisesti nähtäväksi ja voi vielä tarkistaa sen ennen kuin esite menee painoon. Kun esite saapuu painosta, se postitetaan yhdistykseen.

Yhdistys saa siis maksutta 500 kappaleen painoerän esitteestä, sähköisen version (.pdf) sekä painolaatuisen pdf-tiedoston, jonka avulla yhdistys voi myöhemmin painattaa omalla budjetilla esitettä lisää niin halutessaan.

Liitteenä on luonnos esitteestä. Toisella puolella on Suomen Ladun mainos ja toisella puolella yhdistyksen. Ilmeeseen on haettu elementtejä Suomen Ladun ja yhdistyspalvelun ilmeestä.

Mikäli olette kiinnostuneet tilaamaan esitteen, käykää malliesite läpi ja tuottakaa tekstit ja kuvat alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Kun tekstit ja kuvat ovat valmiina, lähettäkää tilaus osoitteeseen: marianne.holmberg@suomenlatu.fi

Tekstit ja maksimimerkkimäärät:

Yleistä: kannattaa suunnitella tekstit mahdollisimman ajattomasti, jotta esite ei ns. vanhene ennen kuin painos on käytetty loppuun

Lyhyt kuvaus yhdistyksestä: merkkimäärä noin 170 välilyöntien kanssa. Tämä on esitteen ylin osuus.

Esittely jostakin päätoimintamuodo(i)sta: merkkimäärä 300-320 välilyöntien kanssa, otsikko tälle osiolle noin 25 merkkiä

Jäsenyyden/jäsenetujen mainostaminen: merkkimäärä noin 220, otsikko tälle osiolle noin 25-30 merkkiä

Asiakastestimoniaali: merkkimäärä noin 160, otsikko tälle osioille noin 50 merkkiä, testimoniaali on siis lyhyt "suosittelu" joltakin jäseneltä/aktiiviilta kuvan kera.

Kuvat:

Painokelpoinen logotiedosto, usean yhdistyksen logo löytyy jo Suomen Ladun toimistolt
Haluamanne kuva päätoimintamuodon esittelyn yhteyteen (painolaatuinen resoluutio mieluiten ainakin 2480 X 3508 pikseliä)
Kuva asiakastestimoniaaliin (painolaatuinen resoluutio mieluiten ainakin 2480 X 3508 pikseliä)

Näiden lisäksi yhdistyksen esitteeseen tarvitaan yhdistyksen nettisivu ja henkilöjäsenyyden summa.

Tutustu malliesitteeseen tästä.