Oletko kokenut seksuaalista häirintää Suomen Ladun tai sen jäsenyhdistysten toiminnassa?

ma 23. lokakuuta 2017 09.13.00

Suomen Latu haluaa selvittää anonyymin kyselyn avulla, kuinka moni jäsenistä on kokenut seksuaalista häirintää.

Seksuaalinen häirintä on ollut vahvasti esillä mediassa viime päivinä. On hyvä, että asioista puhutaan eikä vaieta. Suomen Latu haluaa olla mukana rakentamassa parempaa Suomea. Meitä kiinnostaa jäsentemme hyvinvointi sekä tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutuminen koko järjestön toiminnassa. Siksi haluamme selvittää, kuinka moni on joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi Suomen Ladun tai sen jäsenyhdistysten toiminnassa.

Vastaa kyselyyn tästä linkistä

Seksuaalisella häirinnällä tarkoitetaan sanallista, sanatonta tai fyysistä, luonteeltaan seksuaalista ei-toivottua käytöstä, jolla tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti loukataan henkilön henkistä tai fyysistä koskemattomuutta erityisesti luomalla uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai ahdistava ilmapiiri.