Muutoksia Suomen Ladun henkilökunnassa

ti 18. syyskuuta 2018 08.22.00

Suomen Ladun toimisto on saanut uusia kasvoja syksyn aikana.

Sirkku Juntunen aloitti elokuun alussa kurssitoiminnan vastaavana. Sirkun päätehtävinä ovat kurssitoiminnan koordinointi, Lyyti-pääkäyttäjyys sekä Ohjaajarekisteristä ja -klubista vastaaminen. Monelle latulaiselle tuttu Anna Kaartinen on siirtynyt uusiin haasteisiin.

Päivi Purola on jäänyt eläkkeelle 1.8. Päivin tehtäviä markkinoinnin suunnittelijana jatkaa Hanna Laakso. Hanna vastaa tapahtumamarkkinoinnista, jäsenhankinnasta ja yhteistyökumppaneista. Hanna on jäämässä tämän vuoden loppupuolella äitiyslomalle ja hänen sijaisekseen on valittu Petteri Tiainen. Petteri valmistelee tällä hetkellä Angry Birds go Snow - ja #UlkonaKuinLumiukko-kampanjoita.

Jäsenpalvelun vastaavana on aloittanut Sara Väinölä. Sara toimii yhdistyksien suuntaan Ankkurin käytön tukena, ohjeiden laatijana ja koko rekisterin pääkäyttäjänä. Tehtävää kymmenen vuotta hoitanut Ulla Kosonen jää eläkkeelle 1.11.

Hanna Okkonen on opintovapaalla 30.11.2019 saakka. Wilhelm Stenbacka vastaa uusien lajien kehittämisestä ja koordinoinnista, polkujuoksusta, sauvakävelystä, kävelystä ja lumikenkäilystä sekä toimii hiihdon asiantuntijana. Talviuintiasioita hoitaa Päivi Pälvimäki.

Suomen Ladun henkilökunnan yhteystiedot löytyvät nettisivuiltamme.

Kuvassa vasemmalta Sirkku, Petteri, Sara ja Hanna.

Kuva: Sampsa Sulonen