Lounais-Suomen kuulumisia

ma 11. joulukuuta 2017 10.51.00

Tästä on hyvä taas jatkaa!

Näinhän se on todettava, että vuosi alkaa olla takanapäin. Vuosi on ollut jälleen kerran toiminnantäyteinen ja aktiivisen tekemisen vuosi. Mukaan on mahtunut monenlaista tilaisuutta ja tapahtumaa. Yhtenä suurena tapahtumakokonaisuutena oli Suomen luonnonpäivät, joita Lounais-Suomen latuyhdistyksetkin juhlistivat eri puolilla aluettamme. Monissa yhdistyksissä on myös otettu uusia lajeja ohjelmaan.

Jos on ollut tämä kulunut vuosi mahtavien tapahtumien vuosi, niin voin todeta, että sitä on tuleva vuosikin. Suomen Latu 80 -juhlavuosi näkyy toiminnassamme pitkin vuotta monin tavoin.  ”Ulkona kuin lumiukko” -kampanja starttaa tammikuussa ja 80-vuotisjuhlaa vietämme Kiilopäällä vappuna. Muistakaa tehdä majoitusvaraukset suoraan Kiilopäältä.

Olen todella tyytyväinen, että aluetoiminta on ottanut tuulta purjeisiin yhä enenevässä määrin alueellamme. Toivottavasti löydämme yhdessä hyviä ideoita ja yhteisiä tapahtumia edelleenkin. Tästä on hyvä jatkaa, yhdessä olemme enemmän.

Tässä muutama tärkeä alkuvuoden päivämäärä:
20.1. Koulutuspäivä, Yhdistyspalvelu-sivusto ja kuvankäsittely, Kaarinan lukio
28.1. Lumiukkokampanjan starttitapahtuma Säkylässä
21.4. Perheliikunta tutuksi -kurssi Loimaalla
27.4.-1.5. Suomen Ladun 80-vuotisjuhlat sekä kevätkokous Kiilopäällä

Kiitokset tästä kuluneesta vuodesta kaikille toimijoille, talkoolaisille ja jäsenillemme. Ilman panostanne näin monipuolista ja laadukasta toimintaa ei saataisi aikaan!

Toivotan kaikille hyvää joulua ja iloisia luontokokemuksia vuonna 2018!

Terveisin

Marjo "Maikki" Tahvanainen