Lasten ja nuorten matalan kynnyksen liikunnalliselle kerhotoiminnalle on edelleen valtava tarve

to 7. maaliskuuta 2019 10.38.00

Onko yhdistyksenne halukas järjestämään lapsille ja nuorille laadukasta liikuntakerhotoimintaa ensi lukuvuonna? Onko  yhdistyksenne kerhotoiminta laadukasta ja haluatte edistää toiminnan vaikuttavuutta entisestään?

Olympiakomitean koordinoimaa Lasten Liike -starttirahan haku on auki 1.-31. maaliskuuta 2019.

Starttirahan myöntämisessä painotetaan tänä vuonna ennen kaikkea yhteistyötä. Mahdollisimman monen paikallisen toimijan mukanaolo tavoittaa lapset ja nuoret. Yhteistyössä voivat olla esimerkiksi urheiluseurat, yhdistykset, koulut ja kunta. Laaja yhteistyöverkosto varmistaa kerhotoiminnan jatkuvuuden myös seuraaville vuosille.

Lukuvuonna 2019-2020 myös kunta voi olla hakijatahona. Lue lisää Hakuinfo 2019-20.

Rahallisesti tuettava summa on 500 €/ kerho. Starttiraha ei sulje pois esim. kuntien kerhorahaa tai kerhon muita rahoituspolkuja.

Lisää hakukriteereistä ja vastuista ja reunaehdoista löydät sivulta: olympiakomitea.fi/lasten liike/hae-lasten liike starttirahaa

Suora linkki sähköiseen hakulomakkeeseen: Lasten Liike haku

Lisää Lasten Liikkeestä ja eduista voit lukea sivuilta: olympiakomitea.fi/lasten-liike