Kymi-Vuoksen latualueen alueyhdyshenkilö esittäytyy

ti 20. maaliskuuta 2018 08.21.00

Hans Kampe nauttii talviuinnista ja kävelylenkeistä Jyry-koiran kanssa.

Olen Hans Kampe, 29-vuotias talviuimari Kuusankoskelta Kouvostoliitosta. Kuulun Likolammen talviuimareihin, jonka hallituksessa olen toiminut jo useamman vuoden ajan ja vuodesta 2017 lähtien olen ollut varapuheenjohtajana. Aluetoimintaan lähdin mukaan, kun edellinen alueyhdyshenkilö Henri Kekkonen siirtyi Suomen ladun hallitukseen ja minua pyydettiin hänen tilalleen. Alkuun mietin pelonsekaisin tuntein, että mitähän tästä tulee sillä Henristä olin kuullut valtavasti hyvää palautetta ja tunsin, että hän jättää minulle suuret saappaat täytettäväksi. Olen kuitenkin saanut paljon rakentavaa palautetta ja hyviä neuvoja aluetoiminnassa pidempään olleilta latulaisilta. Suuri kiitos heille.

Kylmän veden lisäksi nautin ulkona liikkumisesta enimmäkseen jalkaisin. Lenkkikaverini, n. 50 kiloinen Jyry-koira, huolehtii siitä, että ulos tulee lähdettyä päivittäin. Myös silloin kun ei juuri huvittaisi. Käyn myös mielelläni hiihtämässä sekä ulkojäällä luistelemassa, mikäli tänne etelään nyt talvi sattuu tulemaan. Uudeksi kesäharrasteeksi olen löytänyt frisbeegolfin.

Kymi-Vuokselle on tälle vuodelle suunnitelmissa mm. Kesäpäivät ja Suomen ladun frisbeegolfkilpailu Kotkassa, kesä/syysretki Nuuksion kansallispuistoon sekä talveksi kaamoshiihtoretki Kiilopäälle.

Hyvää lopputalvea ja alkavaa kevättä kaikille latulaisille!

Hanssi