Kymi-Vuoksen alueyhdyshenkilö esittäytyy

ke 27. helmikuuta 2019 10.59.00

Tuija "Tuikku" Kepsu aloitti tammikuussa uutena alueyhdyshenkilönä.

Hans Kampe oli apunani, kun perehdyin uusiin ”tehtäviini”. Olen ollut yhdistystoiminnassa vuodesta 1984 mm. Tikkakoskella ja Kouvolassa (ensin Valkealan ja nykyisin Kouvolan Ladussa sekä Latuneuvojissa). Alkuaikoina lasten hiihto- ja retkikoulut olivat vastuullani, koska oma jälkikasvuni innostui kaikenlaiseen liikuntaan, jota tuki myös koulutukseni. Kävin Suomen Ladun opaskurssit, joiden jälkeen olin Kiilopäällä usean kerran talvi- ja syksy- sekä vaellusoppaana. Eläkkeelle päästyäni vaellukset Lapissa ovat edelleen vuoden kohokohtia; kuvaan on nykyisin tullut myös kalastus pohjoisen rautu- ja taimenvesillä sekä tietenkin marjastus hillasoilla heinä-elokuussa. Aluetoiminta on tullut tutuksi vuosien varrella, joten odotan innolla tulevaa vuotta täällä toimivien yhdistysten kanssa.

Tuija Kepsu
kymivuoksi.latualue@gmail.com