Kuulumisia Hämeestä

ti 22. elokuuta 2017 08.55.00

Merkitse kalenteriin Hämeen latualueen tärkeät päivämäärät!

Kesä on vierähtänyt kesää odotellessa. Taaksepäin katsoessa tuntuu, että koko ajan on ollut kylmä tai sataa – tai kylmä ja sataa. Kolean kesän jälkeen on niin helppo unohtaa, että olihan niitä kauniitakin päiviä, kuten alueen kesäleirin aikaan Evolla.

Elokuun 24. päivänä kokoontuvat alueen latuset Taivalpirtille tutustumaan toisiinsa ja saamaan uusia ideoita ja kumppaneita lasten, nuorten ja perheiden toiminnan toteuttamiseksi. Alueen Facebook-sivuille ilmestynee muutama kuva.

Latualueen syystapaaminen ja -kokous järjestetään 7.-8.10. Vahderpään leirikeskuksessa Kangasalan Uintiseuran toimiessa isäntänä. Syyskokous on lauantaina 7.10. Illanvieton ja nukutun yön jälkeen meillä on mahdollisuus osallistua avantouintikauden avajaisiin. Tarkempaa tietoa aikataulusta, ohjelmasta ja kokousmateriaalista saadaan aluekirjeessä.

Suomen Ladun netin yhdistysaineiston siirtäminen jatkuu uusille Yhdistyspalvelut-sivuille. Jokaisen yhdistyksen tulee hankkia tunnukset päästäkseen uusille sivuille ja on tärkeää päivittää sivuille yhdistyksen tiedot toimihenkilöineen ja yhteystietoineen. Tehkää se jo tänään!

Kaunista loppukesää ja alkavaa syksyä toivottaen,

Anna-Maija