Koulutuksia Savo-Karjalan latualueella

to 28. marraskuuta 2019 07.53.00

Askelmerkkejä ohjaamiseen tammikuussa kevätkoulutuspäivän merkeissä ja vapaaehtoistoiminnan koulutus helmikuussa ja elokuussa.

ASKELMERKKEJÄ OHJAAMISEEN

25.1.2020, Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela, klo 10:00–17:00.

Vuoden ensimmäinen koulutus latualueelle tapahtuu jo tammikuussa kevätkoulutuspäivän merkeissä. Opiskellaan Askelmerkkejä ohjaamiseen. Koulutus on maksuton. Latualue maksaa myös matkat koulutukseen yhdelle/yhdistys. Koulutukseen otetaan max. 24 hlöä ilmoittautumisjärjestyksessä (minimi toteutukseen 8 osallistujaa). Koulutus soveltuu niin aloitteleville kuin kokeneemmillekin ohjaajille. Koulutus Suomen Latu ja isäntäyhdistys Juankosken Kuntoilijat. Ilmoittaudu mukaan koulutukseen viimeistään 29.12.2019! Lisätietoja koulutuksesta saa Sirkulta, sirkku.juntunen@suomenlatu.fi, puh. 050 559 7446.

VAPAAEHTOISTOIMINNAN KOULUTUS

15.-16.2. ja 23.8.2020, Kajaani

Koulutus koostuu yhdestä viikonlopusta + yhdestä päivästä. Koulutus on tarkoitettu Savo-Karjalan latualueen latuyhdistyksille. Jokaisesta yhdistyksestä toivotaan mukaan 2-3 henkeä, jotka ovat puheenjohtaja (ellei hän ole juuri lopettamassa pj:na), seuraava puheenjohtaja sekä 1-2 muuta hallituksen jäsentä, joilla on kiinnostus yhdistyksen toiminnan kehittämiseen tai jotka ovat vasta tulleet hallitukseen. Varsinainen koulutuspaikka on Scandic Kajanus Kajaanissa. Koulutus on maksuton, matkakulut jäävät yhdistyksille. Suomen Latu kouluttaa ja järjestelyistä vastaa Kajaanin Latu.

Lue lisää koulutuksesta.

Kuva: Anja Korhonen