Kilometrikisa alkaa vappuna!

ma 23. huhtikuuta 2018 10.55.00

Kilometrikisa 2018 käydään 1.5.-22.9. Perusta joukkue ja kerää toverit mukaan, sillä ilmoittautuminen on avattu.

Kisassa on jälleen mahdollista kirjata kilometrejä ja/tai minuutteja. Minuuttikisaan ei ilmoittauduta erikseen vaan kaikki joukkueet ja kaikkien joukkueiden jäsenet voivat halutessaan kirjata järjestelmään kilometrien rinnalla myös minuutteja. Yksittäisen polkijan on mahdollista kirjata sekä minuutteja että kilometrejä. Joukkueet näkyvät minuuttikisan puolella sitä mukaa kun joukkueesta vähintään yksi jäsen on kirjannut järjestelmään minuutteja.

Uutuuksina sähköpyöräsarja ja kalorilaskuri!

Sähköpyöräsarjassa kilpailevat automaattisesti ne joukkueet, joissa yksikin jäsen on kirjannut sähköpyörällä ajettuja kilometrejä/minuutteja. Sähköpyörällä ajava kisaaja voi valita kilometrien kirjausnäkymässä, onko yksittäinen kilometrikirjaus ajettu sähköpyörällä vai ei. Näin myös kaikilla osan matkoistaan sähköpyörällä ajavilla on mahdollista merkitä kaikki matkansa järjestelemään ja kerryttää joukkueen yhteistä kilometri- ja/tai minuuttisaldoa.

Kisassa on ensi kertaa myös kalorilaskuri ja näitä kulutustietoja halutessaan osallistujan tulee syöttää järjestelmään muutamia henkilökohtaisia tietoja.

Liitä joukkueesi Ketjureaktioon!

Jaa pyöräilemällä saamaasi hyvää oloa myös muille. Osallistu joukkueesi kanssa Kilometrikisan lisäksi Punaisen Ristin Ketjureaktio-keräykseen. Ketjureaktioon liitytään Kilometrikisan ilmoittautumislomakkeella klikkaamalla ”Osallistumme Punaisen Ristin Ketjureaktioon”. Keräyksessä pyöräillään yhdessä apua Syyriaan.

Kilometrikisan järjestävät Suomi Pyöräilee -hanke ja Pyöräilykuntien verkosto ry.

Ilmoittautuminen on täydessä vauhdissa osoitteessa kilometrikisa.fi