Ketju on tullut elinkaarensa päähän

to 17. toukokuuta 2018 15.00.00

Jo 90-luvulla ohjelmoitu SLW​eb​, entinen Ketju, on tullut elinkaarensa päähän.​ ​GDPR-tietosuojauudistuksen myötä se ajetaan alas ja lakkaa olemasta 25.5.2018.

Suurin osa yhdistysten tiedoista siirrettiin Suomen Ladun toimesta vuosi sitten manuaalisesti uudelle Yhdistyspalvelut -sivustolle.​ ​Ei kuitenkaan mm. yhdistysten sinne mahdollisesti talle​nt​amia asiakirjoja.

Jos on siis tarpeen arkistoida sinne tallennettuja asiakirjoja, pöytäkirjoja, toimintasuunnitelmia tms. niin nyt on aika käydä ottamassa ne talteen. ​
Dataladun kotisivut jatkavat jatkossa vain WordPress-pohjalla, jolloin vanhat SLWeb-sivustot katoavat myös samalla. Datalatu on ottanut yhteyttä kaikkiin vanhan palvelun käyttäjiin vuoden 2018 aikana, mutta jos tulee kysyttävää oman yhdistyksen sivuista, tilaukset@datalatu.fi osoitteesta saa apua kysymyksiin.

Kalle Paalasmaa
Datalatu Oy