Hallituksen kausi käynnistyi Tampereella

ke 26. helmikuuta 2020 14.50.00

Suomen Ladun hallitus kokoontui ensimmäiseen kokoukseensa uuden puheenjohtajan Kirre Palmin johdolla.

Kokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan varapuheenjohtajat. 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Raimo Saarinen ja 2. varapuheenjohtajaksi Anneli Leivo. Työvaliokunta nimetään aina vuodeksi kerrallaan ja sen tärkein tehtävä on valmistella hallituksen kokouksia ja vastata erityisesti henkilöstöhallintoon ja Kiilopäähän liittyvistä kokonaisuuksista. Työvaliokuntaan kuuluu puheenjohtajiston lisäksi toiminnanjohtaja Eki Karlsson.

Lisäksi hallituksen kokouksessa esiteltiin edellisvuoden toimintakyselyn tuloksia (katso video tästä) sekä todettiin Nuku yö ulkona -tapahtuman metsähotellien paikkakunnat. Ne ovat Savonlinna, Kankaanpää, Lahti ja Nurmijärvi.

Hallituksen kokouksen muistiot voit lukea Yhdstyspalvelut-sivustolta:
yhdistyspalvelut.suomenlatu.fi/fi/aineistot/jarjestotoiminta/hallitusmuistiot