Hae Suomen Latu -telttaa yhdistyksesi käyttöön!

ke 24. lokakuuta 2018 15.52.00

Suomen Latu jakaa kahdeksan tapahtumakäyttöön tarkoitettua telttaa yhdistysten käyttöön

Suomen Latu tukee jäsenjärjestöjen tapahtumatoimintaa mm. monipuolisilla ja laadukkailla markkinointimateriaaleilla. Yhdistysten toiveesta jaamme nyt yhdistysten käyttöön maksutta ympäri Suomen 8 kappaletta tapahtumatelttoja. Vaikka teltat jaetaan vain kahdeksalle yhdistykselle, on tarkoitus, että ne ovat laajemmin lähialueiden yhdistysten käytössä. Yhdistyksen, joka hakee telttaa käyttöönsä, tulee huolehtia teltan käyttökunnosta ja lainata sitä muiden yhdistysten käyttöön heidän tapahtumiinsa.

Teltat jaetaan yhdistyksille huomioiden alueellisuus, yhdistyksen aktiivisuus tapahtumien järjestämisessä sekä suunnitelmat siitä, miten telttaa voisi alueella lainata muille yhdistyksille. Suomen Latu varaa oikeuden pyytää teltta käyttöön isojen kampanjoiden yhteydessä alueellisissa päätapahtumissa.

Hae telttaa yhdistyksellesi tästä: www.lyyti.in/Tapahtumatelttojen_hakulomake_2763

Telttojen haku on auki 10.11. asti. Tiedotamme valituille yhdistyksille heti päätösten jälkeen viikolla 46.

Telttapakettiin kuuluu ulkokäyttöön soveltuva Suomen Latu -teltta, jossa on 3 kpl irrotettavia ulkoseiniä sekä painot teltan kulmiin.

Lisätietoja hausta antaa 9.11. asti markkinoinnin suunnittelija Hanna Laakso, hanna.laakso@suomenlatu.fi, 050 338 2464.