Hae mukaan Suomen Ladun työryhmiin 2020-22

ma 23. syyskuuta 2019 13.36.00

Työryhmien uusi kausi alkaa ensi vuoden alussa ja etsimme nyt työryhmiin henkilöitä, jotka haluavat jakaa ideoitaan, ajatuksiaan, osaamistaan ja kokemustaan.

Suomen Ladulla on työryhmiä, jotka auttavat henkilökuntaa ja hallitusta käytännön työssä. Ryhmissä edistetään eri lajien toimintaa, kehitetään järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa, perheliikuntaa, edistetään kestävää kehitystä ym. Työryhmät ovat erinomainen tapa osallistua Suomen Ladun työhön omalla osaamisellasi!

Työryhmän jäsenellä olisi hyvä olla työ- tai harrastuskokemusta toiminnasta ja mahdollisuus osallistua kokouksiin 2–4 kertaa vuodessa. Työryhmän työstä ei makseta palkkioita, mutta matkakulut kokouksiin korvataan. Työryhmien jäseniä myös koulutetaan tarpeen mukaan.

Työryhmät toimivat Suomen Ladun hallituksen alaisina ja niiden toimikausi on pääsääntöisesti kolme vuotta.

Haku 27.11.2019 mennessä. Suomen Ladun hallitus nimeää työryhmien jäsenet 13.12. ja työryhmiin valituille ilmoitetaan ennen joulua.