Etsintäkuulutus!

ke 18. joulukuuta 2019 19.45.00

Seikkailevat perheet -toimintaan etsitään innokkaita yhdistyksiä ja seikkailukummeja!

Oletteko yhdistyksessänne miettineet, miten saisitte lisää ohjaajia koko perheen toimintaan? Seikkailevat perheet on uusi perheliikunnan toimintamalli, jossa etsitään uusia vapaaehtoisia ja perheet järjestävät toimintaa toisille perheille. Ohjaajina toimivat siis lasten vanhemmat, isovanhemmat tai vaikkapa kummit.

Mitä Seikkailevat perheet tekevät?

Toiminta on perheitä lähellä heidän omassa asuinympäristössään ja se on tarkoitettu alle 10-vuotiaille lapsille ja heidän lähipiirilleen. Seikkailevissa perheissä kokeillaan erilaisia ulkoilun ja liikunnan muotoja ja lapset toimivat aina yhdessä omien aikuistensa kanssa. Kokoontumiskertoja on yhteensä viisi ja tärkeintä on hauska ulkoilu ja yhdessäolo. Yhdistys auttaa ja tukee toiminnan järjestämisessä.

Seikkaileviin perheisiin tarvitaan:

• Innokas yhdistys – Tukialusta Seikkailevat perheet -toiminnalle
  • Seikkailukummi – Yhdistyksen luottamushenkilö, toimii tukena seikkailupäällikölle ja linkkinä yhdistyksen ja heimon välillä
  • Seikkailupäällikkö – Kuka tahansa innokas ja innostava aikuinen, haluaa ulkoilla oman lapsensa kanssa ja ohjata samalla myös muita
  • Seikkailevat perheet -heimo – Seikkailupäällikön johtama ryhmä aikuisia ja lapsia, haluavat yhdessä muiden kanssa löytää uusia tapoja ulkoilla. Jokainen heimo on omanlaisensa.

Ilmoita yhdistyksesi toimintaan mukaan tästä linkistä https://www.lyyti.in/seikkailevatperheet tai ota yhteyttä ja kysy lisää!

Susanne Blomqvist
susanne.blomqvist@suomenlatu.fi