Eki Karlsson täytti 50 vuotta

pe 7. kesäkuuta 2019 10.26.00

Suomen Ladun toiminnanjohtaja Eki Karlsson täytti 50 vuotta 17. toukokuuta. Juhlia vietetään elokuun lopussa Oittaalla.

Ekin syntymäpäiviä vietetään Nuku yö ulkona -tapahtuman yhteydessä 31.8. Espoossa, Oittaalla. Ekiä voi tulla tapaamaan vapaamuotoisesti kahvitellen klo 12.00-15.00 välisenä aikana Oittaan ulkoilukeskuksen kivinavetan ylisille (os. Kunnarlantie 33-39, 02740 Espoo). Lahjojen sijasta Eki toivoo, että mahdollisimman moni osallistuisi Nuku yö ulkona -tapahtuman aktiviteetteihin. Luvassa on paljon monipuolista päiväohjelmaa koko perheelle sekä mahdollisuus kokeilla erilaisia ulkoilulajeja, kuten maastopyöräilyä, melontaa, polkujuoksua tai SUP-joogaa.

Eki aloitti työskentelyn Suomen Ladun toiminnanjohtajana yli kymmenen vuotta sitten. Entinen huippu-urheilija ja telealan ammattilainen on löytänyt Suomen Ladussa työskennellessään oman tapansa ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Eki kutsuukin itseään nykyisin elämysliikkujaksi. Erityisesti retkiluistelu on lähellä sydäntä.

”Tämä on minulle enemmän kuin työpaikka. Tulen aina olemaan Suomen Ladun toiminnanjohtaja – nykyinen tai entinen”, Eki sanoo.