Angry Birds Go Snow innosti tuhannet perheet ulkoilemaan

ma 19. maaliskuuta 2018 12.44.00

Kuuden paikkakunnan kiertueelle osallistui tänä vuonna 12 400 ulkoilijaa

Vihaiset linnut uudistivat ilmeensä tälle vuodelle ja Angry Birds Go Snow-tapahtumakiertue kiersi helmi-maaliskuussa ympäri Suomen. Tapahtumissa oli tuttuun tapaan ohjelmassa hiihtoa, lumikenkäilyä ja ritsa-ammuntaa, sekä #UlkonaKuinLumiukko-kampanjan myötä myös lumenveistoa. Lisäksi jokaisella paikkakunnalla oli omat mausteensa ja omat lisäaktiviteettinsa. Tapahtumissa nähtiin ainakin keppihevosia, leikkivarjoja, jääkaruselli ja paljon iloisia mäenlaskijoita.

Hollolassa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Nurmijärvellä, Seinäjoella ja Ylivieskassa järjestettyihin tapahtumiin osallistui yhteensä lähes 12 500 ulkoilijaa! Tapahtumia oli toteuttamassa jopa 430 vapaaehtoista paikallisista yhdistyksistä. Iso kiitos tapahtumia järjestäneille yhdistyksille ja kaikille tapahtumien talkoolaisille upeiden tapahtumien toteuttamisesta!

"Mahtavaa, että talkoohengellä on saatu järjestettyä näin mielettömän hyvin järjestetty, runsasta ohjelmaa sisältävä ulkoilupäivä koko perheelle! Suuri kiitos järjestäjille!!!!" (lainaus Ylivieskan tapahtuman palautteista)