JÄRJESTÖN SYYSKOKOUs

Suomen Ladun Syyskokous pidetään Pohjois-Pohjanmaalla Rokua Health Spassa 26.-27.10.2019. Varsinaisessa kokouksessa sunnuntaina hyväksytään Suomen Ladun toimintasuunnitelma ja talousarvio 2020 sekä valitaan uusi puheenjohtaja. Lauantaina kokousväki saa energiaa ensin sisällä, myöhemmin iltapäivällä ulkona, Rokuan upeista maisemista nauttien. Lämpimästi tervetuloa!

Kokoukseen ilmoittautuminen on päättynyt. Sivuston yläreunasta, kohdasta valikko, löydät kaikki tarpeelliset tiedot; ohjelman, saapumisohjeen, hinnat, peruutusehdot sekä varsinaisen ilmoittautumislinkin.

Suosittelemme kokoukseen saapumista kimppakyydein, joko junalla Ouluun (SL vastaa jatkoyhteydestä Rokualle) tai kimppakyydillä naapuriyhdistysten kanssa. Savo-Karjalan ja Kymi-Vuoksen yhdistykset matkaavat paikalle linja-autolla,  josta alueen yhdistykset voivat varata paikat tästä.

Kokousasiakirjat julkaistaan tällä sivustolla 4.10. ja lähetetään samana päivänä yhdistysten puheenjohtajille sähköpostilla.

Valtakirja

Äänimäärät 2019

Esityslista

Toimintasuunnitelma 2020 (jäsenistö voi kommentoida)