Järjestön kevätkokous 2018

Suomen Ladun kevätkokousta ja 80v. juhlaa vietetään Kiilopäällä 27.4.-1.5.2018

Kiilopään kokouspaketit löydät täältä. Käytössä on myös n. 5km päässä olevaTievatupa Tievatuvan varaukset osoitteessa henry.valitalo@nuorikirkko.fi. Jos majoitut Tievalla, lomaosakkeessa tai muualla, tilaa kokousviikonlopun ateriat Kiilopäältä etukäteen 10.4. mennessä kiilopaa@suomenlatu.fi tai 016-6700 700. Kolmen päivän ruoat (la-ma) maksavat 120€ /hlö sis. maanantain juhlapäivällisen. Niiden maksut hoidetaan Kiilopäällä.

Suomen Latu järjestää Kiilopäälle yhteiskuljetuksen kolmella linja-autoilla, jotka lähtevät Turusta, Helsingistä ja Kotkasta varhain aamulla 27.4. Paluumatkalle lähdetään 1.5. aamulla. Bussikyyti on maksuton yhdelle/yhdistys. Muilta peritään 120 € (meno/paluu). Oulusta ylöspäin hinta 60 €. Yhdensuuntaiset matkat ovat mahdollisia mikäli tilaa jää. Voit varata paikkasi bussista tässä 29.3. mennessä.

Kokousviikonlopun ohjelma julkaistaan maaliskuun loppupuolella. Ohjelmiin ja kevätkokoukseen ilmoittaudutaan erikseen. Kokousasiakirjat (=vuosikertomusluonnos, esityslista, valtakirja ja äänimäärät) lähetetään puheenjohtajille sähköisesti viikolla 13 ja julkaistaan tämän sivuston aineistoissa.